Friday 18 May 2012

mummy perots


ASSALAMUALAIKUM,, elloww.........
smlm is progrm terakhr yg aku join utk sem ni,,insyaallah yg terakhir sbb kurang dr 2 mggu je lagi menuju ke final. aku ada join 3 program dan ketiga2 progrm aku join ni aku pgg jwtn yg sma. nk taw jwtn apa,,haa jwtn yg jaga prt orang,, aku jd ketua ajk makanan utk ketiga2 progrm ni.... lets chek it out..ahak...
1st - program ''TOWARDS 1ST CLASS WORKSHOP''
tarikh   - 1 Mei 2012
tempat - Dewan Seroja
MENU :-
sarapan :-
peserta & AJK  -  roti + air mineral
VIP                     - teh o + sandwich
makan tengahari :-
peserta & AJK  - Nasi Lemak
VIP                     - Nasi Ayam + Air Oren
sumber kewangan - duit sendiri 


2nd - program ''GO-KART EXTREME CHELLENGE''
Tarikh     - 4 Mei 2012
Tempat   - Litar go kart UUM
MENU :-
sarapan :
peserta & AJK   - Roti + Teh O
makan tengahari:
peserta & AJK   - Nasi Putih + Ayam Merah
                                  Teh O Ais
VIP                       - Nasi Beriani 
sumber kewangan - duit pengarah program..^^


3rd - program ''BLOOD DONATION''
Tarikh       - 15 &16 Mei 2012
Tempat     - Dewan Seroja
MENU:-
makan tengahari 
AJK        - Nasi putih + Ayam Merah
sumber kewangan - sumber luar (pinjam kt my sis..huhu...)


ssh sbnrnya jadi ketu ajk ni,, bdsrkn pnglmn bnyk yg sbnrnya yg perlu diperbaiki,, kt cni ada tip kalau ada yg bakal nk jd ketua ajk 
  • buat survey awal
  • buat tempahan awal
  • tnya pendapat senior / yang ada pnglmn jd ajk
  • bincng dengan ajk bawah
  • bahagi tugas sebaiknya
  • percaya kt ajk bwh anda..

1 comments:

gadisBunga™ said...

salam...hai, dtg dari entry kem batu 10 tudm kuantan. :)