Sunday 27 May 2018

rindu yang mencengkam

27052018
aku dh cuba move on
aku dh cuba abaikan
aku cuba lupakan
tapi why its so hard
i cant stop my mind from remembering him
oh Lord
Allah.... 
aku try jadi kuat
kalau diberi peluang..
how i wish to have chat with u
how i wish to speak with u
how much i want to asked y u r doing this to me
how much i want to asked y u dumb me after give me lots of dream
how much i want to asked y u abandoned me after give lots of promise
tapi aku kena cepat2 sedar, 
aku bukan sapa2
and I've already promise to myself
dont expect too much
sbb x nak kecewa di kemudian hari
saddly
hari ni aku tetap frust.. 
.
aku dh cuba taknak letakkan harapan yg tinggi, 
tp dia
dia tetap bg harapan kt aku
dia janji mcm2
n last he dumbed me. 
 .
harap bila dh start keja esok ingatan kt dia dah x dak
poor me

*is there any magic he will come back to me? *

0 comments: