Monday, 26 March 2012

secebis dari hati...

dah setahun lebih dah berlalu,,
semenjak 2 3 ari kebelakangan ni,,tetiba ja igtn pda dia muncul,,
x tahu sbb apa...

kebelakangan ni gak ati tiba2 rasa kosong sngt,,
rasa sunyi sgt,,padahal dalam setahun ni ok ja..
dan paling kemuncak malam ni tetiba rasa sebak..
rasa nk nangis ja...


aku taw,,x ptot rasa mcm ni,,
ptot lepaskan dia dgn rela hati....

hakikatnya dia mungkin sedang bahagia,,
tp x pa,,aku mmg slalu akan mendoakan kebahagian dia,,
selalu org ckap - kalaw kita syg kt sesorg 2 kita akan doakan kebahagian dia..
alhamdulillah aku skt pun x smpn perasaan dndm kt dia

tp hati kdg2 x dpt duga,,luar nmpk keras dalm sbnrnya rapuh jugak...
ya Allah,, kuatkan lah hati ku ini............




p/s aku mmg x pndai karang ayat jiwang bebunga,,luahan terus dr hati..

2 comments:

Feza said...

kalau dah jodoh tak kemana punya.

tiahlurve said...

cak pong cak pong,,ewaahhh,,ha masukk...hehehe,,