Thursday 15 November 2012

al kisah midsem exam

ok naek dr cuti mid sem baru ni aku agak bz berdepan ngn midterm exam bagai. aku da 3 exam dlm seminggu n mcm2 ksh yg berlaku di setiap exam 2.. sighh...

oke yg first exam STID or aplikasi komputer. aku x phm mai tang subjek ni org sbt dia punya kod padahal sbjek lain blh je sbt akronim or shrtform nma sbjek 2,, ok abaikan. al kisah bermula,,exam strt pkul 8.30 mlm, maka bergerak lah km menuju ke dewan exam. smpai2 ok tgk suma duk pulun stdy kt luaq dwn,,dkt 8.15 eh dh knapa x msk lg?? 8.25 ohh jemmmmm dwn x blh bka,xdak kunci... 8.30 exam pun bermula di lain2 vanue dah mcm ayt sukan ja.. yg km kt cni duk gelisah x leh jwb..dlm duk gelisah suddenly lect ckp ''ok i will give you extra mark'' wohoaa... 9 lbh bru dpt jwb exam..fuhhh...

next is financial management 2 or FM2. berlangsung di DMAS. at first berjalan lancar,,oke suma msk dewan by group,,group aku kna duduk ats stage,,sgt sejuk hokeyy,,x mnrk dsitu..yg plg malang kt ats 2 xdak kertas soalan hokeeyy...gelabah la lect yg da mlm 2 cr kertas soalan. kertas soalan x ckup hokey. pkul 9 dah strt exam aku dgn brapa org bdk lg tah terkebil2 ha sbb xdak soalan, then dlm 10 min g2 bru lect dtg bwa soalan..maka pulun lah km menjawab haishhh....

on the next day aku exam makroekonomi. xdak pa sgt cuma lect suma perempuan jd nmpk agak kelam kabut waktu 2. lucu pun ada,,ye lah dah suma perempuan everything nk details..ckt2 wt annauncement,,selang 5 mint annauncement..hehe...


ok 2 ja,,sekian
see ya...
wassalam...^^

0 comments: